|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Гра - прогулянка Уманню гра створена громадськими активістами та знавцями історичної спадщини.
Про ідею
Навчальна гра про символічний простір міста - запрошення подивитися на звичні міські маршрути з різних перспектив. В краєвидах, площах, вулицях, будівлях міста можемо побачити багатошарове, цікаве та складне минуле, де польська, єврейська, українська спільноти творили простір міста, означуючи його як "мястечко", "містечко" чи "штетл".
В оптиці - будинки, меморіали, комеморативні простори, історії мешканців та мешканок, вибрані сюжети з минулого міста. Символи, що виступають ідентифікаторами, сучасним зрізом, який показує нашу дистанцію до подій минулого.
Все багатство традицій і культури ми можемо побачити, гуляючи вулицями міста, досвічуючи історії та долі мешканців та мешканок.
Чим є ця гра
- Можливістю через ігрову механіку проблематизувати тему спадщини в міському просторі.
- Вибіркою місць і обʼєктів з описами, які показують мозаїку цікавої і складної історії міста.
- Згадкою про події та людей, які можемо відчитати з міських обʼєктів чи просторів.
- Субʼєктивною вибіркою суджень та фактів.
- Запрошенням формулювати запитання та спільно шукати відповіді.
Чим не є ця гра
- Довідником, що містить абсолютно всі памʼятки, які існують в Умані.
- Вичерпним переліком фактів про минуле міста.
- Спробою переконати і дати однозначні відповіді на всі запитання.
Фокуси та рамки.
- Багатокультурна спільна спадщина міста.
- Місця "не-памʼяті" - ніяк не позначені і не марковані, але які нагадують нам про події минулого.
- Люди, яких памʼятають, кого бачать і не бачать, які творять памʼять у місті.
- Процеси інтерпретації спадщини.
- Присутність чи відсутність голосів жінок, дітей, етнічних і соціальних спільнот у міській памʼяті.
Методологія
Формат гри передбачає різні рівні включення чи мотивації:
- "Розважальний": знайомство з новими фактами, тренування памʼяті, мотивація перемоги.
- "Відкриті запитання": запрошує до формулювання ширших запитань та розмови навколо них.
- "Імплементація в шкільну програму": ця розробка може стати корисним доповненням до шкільного підручника, підготовки до виховної години, прогулянки містом.
Елементи:
- 24 картки
- Гральний кубик
- Пісочний годинник
Правила гри:
Візьміть картку. Переверніть пісочний годинник і протягом 30 секунд (або 1 хвилини) уважно розгляньте зображення і текст. По завершенні часу передайте картку іншому гравцеві. Киньте ігровий кубик і дайте відповідь на питання на звороті картки, яке відповідає цифрі на кубику.
Інший гравець повинен зачитати питання і звірити відповідь з картинкою на картці.
Якщо відповідь правильна, то картка повинна залишитися у гравця, який відповідав. Якщо неправильна, то картка повертається в колоду.
Виграє той, хто по завершенні гри матиме найбільше карток.
(Всі відповіді на питання зображені на картках).
Гра рекомендована для дітей віком від 10 років та дорослих.
Гра розрахована на двох і більше гравців (можна грати як самостійно, так і командами).
Гра адаптивна до використання з іншими правилами (можна збільшувати час, доповнювати своїми питаннями тощо).
Навчальна гра є частиною практичної програми "Розробка та пілотування матеріалів та методичних напрацювань для вчителів зі складних тем спільної історії Львова", розробленої в межах проекту "ReHERIT: спільна відповідальність за спільну спадщину".
Цей матеріал створений за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його наповнення є винятковою відповідальністю партнерів проекту ReHERIT і не обовʼязково відображає погляди Європейського Союзу.


